Reklama na aucie – zalety dla flotylli

Reklama na samochodzie – zalety dla floty

Folia reklamowa jako odświeżenie nadwozia?

Samochody firmowe nie muszą spełniać wyłącznie funkcji przewozowych. Potrafią wykonywać rolę urządzenia do wyrabiania imagu firmy, na dodatek czyniąc to niebywale efektywnie. Przebywając ciągle w podróży, nieustająco penetrując nowe miasta mają możliwość być przekaźnikiem reklamy o bezkresnym wprost potencjale docierania do kontrahentów. Należałoby też wskazać na to, że pokrywanie aut folią bywa skuteczne w celu odmłodzenia flotylli będącej na wyekwipowaniu korporacji. Przejawy zużycia aut nieprzychylnie działają na jej postrzegania przez potencjalnych nabywców. Zadrapania oraz obtarcia farby na nadwoziu lub wypłowiała jego barwa zatruwają ociupinę wizerunek instytucji. Dzięki folii te malutkie mankamenty da radę sprawnie poukrywać.

Okleina na aucie – dobry projekt to podwalina

Coraz bardziej popularny sposób na oklejanie samochodów uchodzi obecnie za pewną z najdostępniejszych oraz najbardziej funkcjonalnych narzędzi reklamowych. Okleić da radę wszelkie elementy karoserii – wraz z dachem, osłonami lusterek i odbojnikami. Na terenach zachodnioeuropejskich od lat jest traktowany za określony gatunek sztuki, a Zawody w Aplikacjach Samochodowych mają edycję już również w naszym kraju. Dla spółek – również tych z pokaźną flotyllą, jak i posiadających jedynie kilka aut – wyznacza to szerokie pole manewru w łączności agitacyjnej. Auta flotowe stają się integralnym fragmentem identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa. Przed ekspertami w zakresie oklejania pojazdów nic nie przeszkadza, aby niemalże każdy ich centymetr przygotować jako powierzchnię agitacyjną. Jak zorganizować w ten sposób, żeby nie wpaść w patetyczność i nie chwycić rubieży chłamu? Warunki estetyczne w strojeniu pojazdów nie odchodzą od ogólnych reguł. Wygląd ma prawo urzekać, niezwykła oprawa ma prawo tworzyć wrażenie, innowacyjne niuanse mają możliwość skupiać wzrok. Jednak to schludność, elegancja i minimalizm tworzą kierunek.